Wednesday, April 22, 2015

Flower Ebook





















Ik vind het ontwerpen van bloemen nog steeds geweldig leuk. Ik maakte de laatste tijd zeven nieuwe patroontjes en ik maakte er een e-book van. Dat is hier verkijgbaar in mijn Etsy-winkel. Alle bloemen zijn gemaakt met een van mijn favoriete garens: Phildar Phil Coton 4. Dat garen is net iets dikker dan Phildar Phil Coton 3 maar is verkrijgbaar in precies dezelfde kleuren. Handig als je beide garens een keer wilt combineren.

I still love designing flowers, so I did it again. I made seven new patterns and I made an ebook of it. It's available here in my Etsy-shop. All flowers were made with one of my favourite yarns: Phildar Phil Coton 4. This yarn is a bit bigger then Phildar Phil Coton 3 but both yarns are available in the exact same colours. That's nice if you want to combine them in the same project.


10 comments:

  1. Oh, joh, deze zijn ook al zo leuk.
    Ik ben helemaal in de ban van de vlindertjes van je vorige post.
    Ik heb er al 5, ze haken heerlijk weg.
    Ik plaats ze binnenkort op mijn blog en zet een linkje naar jouw blog.
    Bedankt voor het delen.
    Groetjes, Daphne

    ReplyDelete
  2. wat een leuk idee om er en e-book van te maken zeg! Ik haak ook graag met Phil coton

    ReplyDelete
  3. Ik houd ook van bloemen, maar er ligt zoveel anders op mijn " haakpad", hopelijk kom ik er ook nog aan toe om zulke te haken,
    want ze zijn superleuk om te zien.
    groetjes, Loes

    ReplyDelete
  4. Hoi annemarie,
    Wat een geweldig blog, zo vol ideetjes en al die kleuren,ik ben gewoon verliefd!!
    Hopelijk kom je ook een kijkje op die van mij nemen, ben nog maar in Genesis maar toch....
    Fijn weekend, Anita

    ReplyDelete
  5. Bloemen blijven leuk om te haken en om te gebruiken. Goed idee om de patronen zo samen in een e-book te zetten.
    Phildar cotons 3 en 4 zijn heerlijk om te gebruiken.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  6. Que lindas labores!!!! Preciosas!!!!
    Besitos

    ReplyDelete
  7. Heeeeeeeeeeeel mooi groetjes Marie-Claire

    ReplyDelete
  8. Hi there Friend, you are so creative! Thank you for joining in at the Friday Favorites Link Party! I hope to see you there this week:) Christine -Must Love Home

    ReplyDelete