Friday, October 12, 2012

Winners Book Giveaway!

Een van de patroontjes uit mijn boekje






















Heb je meegedaan aan mijn Book Giveaway? Dan wil je vast graag weten of je gewonnen hebt :-) De winnaars van de drie boekjes zijn:

Akelein
Irene Jansen Dirkx
A la Sascha

Mailen jullie mij je adres? Dan komen de boekjes zo gauw mogelijk naar jullie toe. Volgende week weer een nieuwe Giveaway dus hou mijn blog in de gaten! En heb je dit bericht nog niet gelezen, doe dat dan ook nog even. Tot morgen bij Link Your Stuff!

Did you enter my Book Giveaway? Then I'm sure you would like to know if you win or not :-) The winners of the three books are:

Akelein
Irene Jansen Dirkx
A la Sacha

If you mail me your addresses I'll ship the books as soon as possible. Next week there will be a new Giveaway, so keep an eye on my blog! And if you didn't read this post, please do. See you tomorrow at Link Your Stuff!

13 comments:

  1. Proficiat dames en veel plezier met jullie boekje (al ben ik wel een beetje jaloers, hihi)

    Groetjes Ingrid.

    ReplyDelete
  2. Gefeliciteerd dames!!!
    Ik moet vanavond de boekenwinkel maar even bezoeken...:o)

    Bedankt Annemarie voor het weggeven van 3 geweldige boeken!!!
    Fijne dag! Dinaz ♥

    ReplyDelete
  3. Gefeiliciteerd dames!

    Ik wist gewoon dat ik niet zou winnen. Maar goed ook want ik heb je boekje vorige week bij Euroland gekocht.

    Fijn weekend,
    Monique

    ReplyDelete
  4. Whoehoe!!! *vreugdedansje* en dat nog wel op mijn verjaardag! Ik mail je meteen! Liefs sascha

    ReplyDelete
  5. Whaaaaahhhhh.... Hoera, wat een geweldige verrassing! Ik ben echt superblij!
    Dankjewel! Ik ga je meteen mailen!

    ReplyDelete
  6. nou van harte gefelies bofkonten
    en dank je wel voor het organiseren annemarie van deze leuke give away
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  7. De naam van mijn dochter is Annemarie. Dat bracht geluk!

    ReplyDelete
  8. Congratulations to the winners!! Enjoy the books :-)

    ReplyDelete
  9. complimenti alle vincitrici!
    Annamaria

    ReplyDelete
  10. Congratulation to the winners!

    ReplyDelete