Tuesday, July 31, 2012

Brilliant idea!






Bij toeval zag ik vandaag deze onderzetter in een hele mooie webwinkel met kookspulletjes. Helaas is de onderzetter niet meer te verkrijgen, maar je kunt 'm natuurlijk makkelijk zelf maken. Kijk hier voor een patroon van een gehaakte bal.

By accident I came across this coaster (or how should I call it?) in a very lovely webshop with cooking supplies. Unfortunately the coaster is not available anymore, but you can make it yourself. Go here for a very easy pattern of a crochet ball.

8 comments:

  1. Echt heel leuk!

    Groetjes Ingrid.

    ReplyDelete
  2. Super leuk, vraag me af waarmee ze het gevuld hebben... Het moet namelijk wel hitte bestendig zijn natuurlijk en niet te geleidend en zijn vorm enigszins behouden als er zware en hete pannen opstaan. Iemand een idee?
    JoyJonne Hooks

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oei! Geen idee! Zou het niet gewoon met fyberfill gedaan zijn? Of zou dat niet werken?

      Delete
    2. Het zou kunnen dat het gewoon gevuld is met fyberfill. Maar omdat fyberfill uit 100% polyester bestaat en dus het nogal synthetisch is, dacht ik dat het misschien niet tegen die extreme hitte van pannen zou kunnen. Ik weet het niet hoor, maar ik vroeg het me zomaar af.
      Groetjes JoyJonne Hooks

      Delete