Monday, January 9, 2012

Workshop Maassluis!

























Onlangs werd ik benaderd door de dames van De Freubelfabriek met de vraag of ik het leuk vond om mee te werken aan het geven van twee haakworkshops. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen! Wanneer? Op 30 januari en 3 februari a.s. Waar? In Maassluis. Voor wie? Zowel beginnende als gevorderde hakers zijn welkom. Wat kun je haken? Een pennenbakje, een tas, een poef of een kussen. Woon je dus in de omgeving Rotterdam en wil je een workshop volgen? Meld je dan nu aan! Klik hier voor meer informatie.

Just recently the ladies of The Freubelfabriek asked me if I would like to help them with two crochetworkshops. Ofcourse I didn't say no to that! When? On the 30th of January and the 3rd of February. Where? In Maassluis (Rotterdam area). For who? For everyone who wants to crochet (beginners and advanced crocheters are welcome). What's there to make? A pencil case, a bag, a pouf or a pillow. So, do you live in the Rotterdam area and do you want to come to one of the workshops? Sign up now! Click here for more information.

6 comments:

  1. zonde dat ik in België woon, anders had ik me zeker ingeschreven ;-)

    ReplyDelete
  2. Toch jammer dat t niet om gewoon haken gaat, dan was ik zeker ff gekomen! Maar, ik heb echt een hekel aan zpagetti, ik vind t echt te zwaar haken, vind t gewoon niet fijn. Maar, ik hou je in de gaten dame, wie weet komt er eens wat anders, en meld ik me gezellig aan :) geniet er iig van, helemaal leuk voor je!

    ReplyDelete
  3. Hey, wat leuks en nog in de buurt ook! Hopelijk heb ik die avond vrij dan kom ik zeker!

    ReplyDelete